Hvorfor skal din virksomhed mestre TikTok?

Måske tænker du, at TikTok ikke er relevant for din virksomhed. Det er jo kun unge mennesker, der bruger platformen.

Der bliver vi desværre nødt til at fortælle dig, at det ikke er rigtigt. TikTok er på mange måder den nye populære dreng i klassen, som er i kolossal vækst.

Størstedelen af de virksomheder, vi har spurgt, befinder sig ikke på TikTok endnu, og har derfor ingen idé om, hvordan de bedst kommer i gang. Dette betyder, at der er langt mindre konkurrence, hvilket afspejler sig i det store potentiale for organisk rækkevidde og den lave pris på annoncering (Sparks Ads).

Din virksomhed har således en unik mulighed for at være frontløber i branchen, og tiltrække seere, som potentielt kan optimere dit salg.

Men hvad kan platformen egentlig?

  • Den kan skabe dit unikke univers på en autentisk måde. Ligesom platformen Instagram åbner TikTok muligheden for, at din virksomhed kan lave ‘Professionally User Generated Content’, og dermed efterligne brugergenereret indhold.
  • Platformen er visuelt fængende, hvilket giver et stort potentiale for organisk content. Her det vigtigt at lave videoer med hurtig klipning, mere close-up baseret content og du bruger nogle ‘frontpersoner’ fra din virksomhed for at personliggøre dit content.
  • TikTok er trendbaseret, hvilket øger potentialet for dit organiske indhold, og kan få dit brand ud til MANGE seere og derfor potentielle kunder.
  • Det er en billig og unik mulighed for at bruge Spark Ads til at ramme din målgruppe.

MEN: Kampagneplanlægning ift. koncept og målgruppe er alfa omega for at skabe succes på TikTok. Hav derfor øje på tidens trends, og vær ikke bange for at hoppe med på bølgen. Det kan give dig en eksponering, du aldrig har turde drømme om.

Skal vi hjælpe dig og din virksomhed i gang med jeres univers på TikTok?

Relaterede Blogindlæg

GIV ET KALD   -   +45 25 37 08 10   -   

Har du spørgsmål?

Så vil jeg rigtig gerne svare på dem! Vi håber du fandt denne case interessant.