-
Derfor skal din virksomhed på TikTok
TikTok er stadig en relativ ny og ukendt platform i mange virksomheders øjne, og bliver derfor fejlagtigt opfattet som en ‘børneapp’. Men har platformen egentlig et potentiale? Og er det... -
Sådan håndterer du negative kommentarer på sociale medier
Vi oplever i stigende grad en hård tone på de sociale medier, som stiller høje krav til virksomheders håndtering af dette. Som et digitalt marketingsbureau ved vi, at opslag på... -
3 råd til at forbedre dine besked resultater på Facebook
Konkurrencen på markedet er intensiveret på de sociale medier, og det betyder, at virksomheder må tage andre remedier i brug for at tiltrække kunder og øge salget. Hvad skal det... -
Hvorfor skal din virksomhed mestre Tik Tok?
Måske er du en af dem, der tænker: TikTok, det er da ikke relevant for min virksomhed? Det er jo kun unge mennesker, der bruger platformen. Der bliver vi desværre... -
Nye regler om prismarkedsføring
Den 28. maj 2022 kom Forbrugerombudsmandens retningslinjer og de nye regler om prismarkedsføring, trådte i kraft. Det er godt at kende til reglerne hvis du vil undgå en ubehagelig situation.... -
Sådan skaber du det bedste Google Analytics-team
Virksomheder der bygger et succesfuldt analyseteam, er mere tilbøjelige til at se stigende indtjening, overskud og markedsandele. Du spørger måske dig selv “Okay, men hvordan?” Vi har kogt det ned til...
Blog standard
06/02/2020